HALLOWEEN DAY

El Departamento de Inglés del Ies Joaquín Rodrigo de Vicálvaro ha celebrado esta tradición de los países angloparlantes. Tanto los profesores como los estudiantes hemos dado las clases disfrazados y ha habido dos concursos. Uno de posters para el primer ciclo de la ESO y otro de trajes terroríficos para todos los estudiantes que hayan querido participar.
Entregaremos los premios a todos ellos durante esta semana y queremos agradecerles públicamente su participación y entusiasmo.
The English Department has celebrated this tradition from the English speaking countries. Both teachers and students have worn disguise costumes during our classes and there has been a contest of Halloween posters for the first cycle of Secondary Education and a disguise contest for all the students who wanted to take part in it.
We will give the prizes to all of them during this week and want to thank you their participation and enthusiasm.

Can not load images! LiveConnectClient::query Error code 401 received requesting data: { "error": { "code": "request_token_invalid", "message": "The access token isn't valid." } }.. Use another HTTP adapter for data in Advanced configuration of OneDrive component.

Incidencias TIC