Intercambio con Bedburg (Alemania)

El Departamento de inglés va a realizar un intercambio con el Gymnasium Silverberg de Bedburg (Alemania) para estudiantes de cuarto de ESO.

Es una experiencia nueva en la que nuestros alumnos van a tener la oportunidad de conocer la rica e interesante cultura e historia alemana y utilizando el inglés como idioma comunicativo.

Nuestros homólogos alemanes van a estar con nosotros en Madrid, conocerán nuestra ciudad, cultura e historia. Visitarán las zonas más representativas así como los museos y utilizarán el español como idioma de comunicación.

Esta experiencia es nueva y muy interesante y esperamos que redunde en una cooperación estable entre ambos centros y nuevas oportunidades.

EXCHANGE WITH BEDBURG (GERMANY)

The Department of English is going to have an Exchange with the Silverberg Gymnasium of Bedburg (Germany) for students of 4th year of Secondary Education.

This is a new experience where our students are going to know the rich and interesting German Culture and History as well as use English as the communicative language.

Our German homologues are going to stay with us in Madrid and know about our city, culture and history, visiting the most representative parts of the capital and its museums.

They will use Spanish to interact with our students.

This is new and exciting experience for us that we hope will mean a steady relationship and other opportunities of cooperation with our colleagues.

CENTRO STEM

AULAS VIRTUALES

Red de Colegios EducaEnEco

Politica de privacidad en centros docentes de la Comunidad de Madrid